Slut

Jag känner mig heelt slut.. Igår hade vi HLR & ABC hela dagen och direkt efter det åkte O och jag till Linköping på 3 timmars profylaxkurs, var hemma halv 10 ungefär. Det var en jättebra dag, både HLR och ABC var intressant och roligt och profylaxen är ju hur bra som helst, men nu känner jag mig bara helt.. bortdomnad.
Inatt var jag dessutom uppe och kissade kanske 7 gånger och vid 4 fick jag enormt magknip som höll på med mindre pauser i 2 timmar... Vilket KANSKE skulle kunna vara en bidragande orsak till min trötthet.

Det är bra att det är hemmastudier idag, jag hade nog inte orkat gå till skolan, dessutom ska jag försöka att inte gå för mycket idag, har ont i knät efter att ha gått lite för mkt de senaste dagarna.

Idag ska jag läsa omvårdnadsteoretiker och sen ska jag göra en bearbetning. Tjohej, jag är inte särskilt motiverad just nu men efs det bara är 3 dgr till tentan så har jag icke mycket till val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0