No more

Swedbank har verkligen slagit sista spiken i kistan nu.. Jag vill inte ha mer med dem att göra, kommer byta bank så fort som möjligt. Måste bara bestämma oss för vilken bank vi ska byta till. Just nu lutar det åt ICAbanken faktiskt.

Jag kan inte hitta nåt positivt med Swedbank, jo dom har en bra internetbank men det har de flesta banker nu för tiden. De allra flesta som jobbar där är antingen otrevliga eller bara ointresserade. Jag kräver en bank som är INTRESSERAD av sina kunder och gör ALLT för att få kunden att vilja vara kvar!


Bye bye Swedbank, ni kan ju glömma mig som kund i framtiden iallafall.

Kommentarer
Postat av: solveig

jag måste rekommendera Nordea. här i lillsäffle är de hur trevliga som helst! de vill till och med att jag ska boka ett möte med dem och prata pensionssparande.. =) det känns... gammalt, men bra!

2008-05-20 @ 13:31:19
Postat av: Louise Caroline

Håller med! Swedbank kan ta sig i arslet! Vi håller på att kolla upp villa-lån och de ger ingen service what so ever! Tur att jag har Nordea, de är mycket hjälpsammare och trevligare!

2008-05-21 @ 17:47:02
URL: http://l2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0