Bättre

Det är helt klart bättre idag, även om det var riktigt jobbigt att gå upp imorse.. Jag har skrivit inför dagens basgrupp så att jag har ont i fingrarna, så mycket har jag haft att göra idag...

Jag fattar inte hur det ska gå ihop, vi måste gå igenom skelettet, cirkulationen (både blod och lymfa), hjärtat och blodtrycksregleringen innan tentan, och vi har bara 2 ggr kvar. Det är ganska stora grejer och jag FATTAR inte hur dom har tänkt att vi ska hinna?? Jag känner mig asstressad över det. Mellan denna och nästa basgrupp har vi dessutom bara 5 dagar och inte 7. Och jag är borta och firar morfar 3 av de dagarna, jag ska verkligen försöka hinna igenom vad-det-nu-är -vi-tar-denna-gången redan ikväll och imorgon, stress stress stress. Och lite mera stress.

Måste bara nämna en rolig sak innan jag SPRINGER upp till basgruppen, vi hade färdighetsträning med puls, blodtryck och andning idag och jag lade mig för att se om jag kunde höra Sixties lilla hjärta och efter ett tag hittade jag det! Mikaela och Helena hann också få lyssna :) Han hade dessutom hicka samtidigt, den senaste veckan har han hickat på förmiddagen varenda dag.

Vi mätte puls både innan och efter att vi sprungit upp och ner en våning och min puls låg på 70 innan och 75 efter (O_o) !!!! 70 är högt för mig men det beror på graviditeten, men att jag bara gick upp 5 slag är helt otroligt! De flesta andra hade runt 90 och de är inte gravida. Mihi, ändå motionerar jag typ nada..

nu måste jag springa upp, börjar om 4 minuter!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Påminnelse! :-)

2008-05-08 @ 08:12:16
Postat av: Matilda

Hej hej!
Härom natten ropade jag "du heter oooooooooooooooooooliiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeer!" i en dröm, roligt hur vissa saker verkligen etsar sig fast i skallen.

Du var mig en pulig bajslåda (_*_)

2008-05-08 @ 09:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0