Äntligen!

Nu kommer jag äntligen in på bloggen igen! Jag har inte kommit in sen den flyttades över till nya plattformen i fredags, så det är därför jag inte har skrivit.

Om en timme sticker jag iväg till skolan för att skriva tenta och prata munta, som det känns nu är jag inte ett dugg nervös, men det har jag aldrig varit inför prov. Det känns som att - jag ger allt jag har och mer än så kan jag ju faktiskt inte göra. Sen i eftermiddag ska jag skriva den sista inlämningsuppgiften som jag visserligen fortfarande inte ritktigt har förstått men det är 1-2 sidor och jag ska nog få ihop nåt. Får jag kompletteringar på den så dör jag inte för det!

Jag var klarvaken klockan 4, jag trodde att jag snart skulle upp och låg därför och tänkte igenom en massa anatomi/fysiologi innan jag kom mig för att titta på klockan.. sen har det vart så med jämna mellanrum tills för 10 minuter sen när jag gav upp. Ska sätta mig och läsa igenom mina anteckningar en sista gång och sen får det bli som det blir.
Jag drömde att jag först var i fel sal så att jag kom 5 minuter sent till tentan, och sen när det var 10 minuter kvar så insåg jag att jag inte hade gjort själva bearbetningen utan bara skrivit ner en massa som jag visste. Det var riktigt jävla jobbigt.

Så illa blir det nog inte... ;)

Lycka till till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0