Rubrik rubrik

Hanna - var det ngn som var helt lika som era? Den som vi ska ha i hallen har ni väl fast i ljust i vardagsrummet? Det finns ju såååå mycket att välja på :D

Kaki - Tja, nån gång efter bröllopet tycker jag borde vara tôpp! :)

Idag är det sååååå mycket bättre! Kunde sova betydligt bättre, inte helt bra men nästan. Det är ett litet projekt att vända sig i sängen när man ska ha en tunn kudde under magen och två emellan benen hela vägen ner till fötterna.

Jag tror att det var en blandning av ingredienserna som gjorde det - cykelmotion, massage, alvedon och så har jag börjat använda maggördeln jag fick av Nilla, den är verkligen super. Jag hade glömt att jag hade den och den är verkligen toppen.

BabyBelt
Såhär nöjd och blid ser jag ut med mitt magstöd ^_^

Idag ska vi cykla ner till stan och greja och imorgon ska jag cykla iväg och träffa Lisa som jag inte träffat på jättelänge, typ ett år skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0