Slö

Idag har jag varit helt sjukt trött. Ett tag var det tom. för jobbigt att sitta i soffan (!!) så jag var tvungen att lägga mig ner! Jag har iallafall varit lite aktiv, O och jag började på ett cirkulärt 500-bitarspussel igår som min svägerska Frida och jag la klart idag, sen kände vi att vi var på g så vi la ett till. Jag tog kort på dom men kamerasladden är såklart inte med hit..

Annars har jag bannemej inte gjort något alls idag utom att äta, vila och sova. O är superdundeförkyld och kastade sig hit och dit inatt så jag har inte heller sovit så bra, det är jobbigt när man inte kan hjälpa heller.. Nu har iallafall hostan lugnat sig och han är mest supertäppt så vi ligger i sängen och myser <3 Snart ska O titta på nån Wallanderfilm i datorn och jag håller på och läser om Stieg Larssonböckerna.

puss & gonatt

Kommentarer
Postat av: matilda

2008-06-22 @ 22:30:24
Postat av: Matilda

what, publicerades utan text! :)



fick jobb megasnabbt, kul och trist på samma gång. OM du kommer åt sthlmshållet hör gärna av dig! ok? :)

2008-06-22 @ 22:31:39
URL: http://grrlpow-r.blogspot.com
Postat av: Hanna

Missade du det där med midsommar?? =)



Glad midsommar i efterskott! =D

2008-06-23 @ 09:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0