Skäms

Hej igen! Long time no see... :)

Tack för alla grattishälsningar, vi blir såklart jätteglada!

Jag är ledsen att jag varit borta från bloggen så länge men jag har verkligen behövt VILA. Inte för att det är jobbigt att blogga direkt, men jag har knappt suttit vid datorn alls sen bröllopet.
Jag/vi har nästan bara tagit det lugnt, med diverse avbrott här och där.

Vi var i Arild med Mamma, Hanna, Eva och Karin över nationaldagshelgen och det var riktigt, riktigt gôtt. Sen har vi varit en del här hos Mamma och en del hos Oskars föräldrar. I lördags åkte vi tåg ner till Göteborg klockan 6 på morgonen, var inne i Gbg i 20 minuter och körde sen upp Oskars syster Fridas hund i hennes bil till Karlstad.

På den resan insåg jag att jag inte kan åka tåg något mer under graviditeten. Det var riktigt, riktigt hemskt. Jag fick sjukt ont i ryggen, en massa sammandragningar och tryck i bröstkorgen. Så det blir inget mer tågåkande i sommar.. Bil går däremot bra, bättre att köra än att sitta bredvid.

Sixten växer och frodas, tyvärr så envisas han med att ligga på tvären fortfarande trots att han egentligen inte får plats åt det hållet, så min mage sticker ut åt sidorna och jag har ont i högra sidan eftersom han sparkar/trycker ut där hela tiden.
Jag skulle föredra om han kunde lägga sig med huvudet neråt men han har andra planer.. Han har tänkt att födas med höften först tror jag... Han hickar typ 4 gånger per dag, undrar om det kommer fortsätta utanför magen.

Jag har fått mitt första brev adresserat Ekendahl! Det var från vägverket, jag måste ju såklart uppdatera mitt körkort till Ekendahl. Så fort jag fått det nya körkortet så ska jag byta bank också.

Jag återkommer senare idag, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Välkommen tillbaka...



Tack för den VÄLDIGT fina bilden på oss :-P

2008-06-17 @ 15:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0