Regn?

Jag bjur på en gammal hederlig webkamerabild :D



Hahahaha en gång i tiden tog jag (och Matilda) typ 300 kort om dan i den där otroligt braiga webkameran :D



Karin är en tönt som försvarar försäkringskassans överbelastade system :P

Jag börjar bli trött på att det aldrig regnar på riktigt. Det är bara pluttskurar hit och dit, kan det inte bara spöregna i två dagar och så är det färdigt sen? Stackars naturen som aldrig får ordentligt med vatten..

Jag glömde säga det, jag fick godkänt på tentan! Jag är bäst, så är det bara. Oskar fick också godkänt på sin tenta! Det är en stor sten som föll från våra hjärtan, det hade inte varit roligt om nån utav oss blivit tvungna att skriva omtenta när vi precis fått barn. Visserligen skulle jag säkert inte behöva göra det efs jag då är mammaledig men man vet aldrig, och då skulle jag fortfarande ha det hängande över mig ett halvår.. Så det känns riktigt göttans.

Idag åker vi tillbaka till hagbråtsgatan och är där i 10 dagar efs mamma ändå är borta hos pappa då. Sen ska vi hit igen och inventera i lådorna i garaget, packa allt som finns här i huset och ska till nya lägenheten och på helgen så flyttar vi grejor.

Nu har jag förresten ansökt om begäran av föräldrapenning. Anledningen till att jag söker redan nu är att det ju är en viss handläggningstid och beslut ska fattas, och vi gör så att vi tar ut föräldrapenning redan from. den 20 juli. Det gör vi för att få ut en hel månads fp i augusti, annars blir det svårt att få ihop det den månaden. Vi har räknat supernoga hur vi lägger upp föräldraledigheten och som det ser ut nu har vi ändå några dagar kvar när Oskar börjar plugga igen.

Dessutom har jag tagit steget att ansöka om ICAbanken. Så fort de och jag godkänt avtalet så är det byebye Swedbank.

Och så har vi betalat vår första hyra till nya lägenheten, nu är den verkligen verkligen våran, yeyy!

Kommentarer
Postat av: oskar

Tss..typiskt Karin! Hon borde straffas på något sätt. Jag ska tänka ut något lämpligt! MoaHAHAHAHAHAHAHA!!

2008-06-20 @ 22:30:40
URL: http://jagvillintehanagonsallad.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag älskar er också! :D

<3

2008-06-21 @ 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0