Dålig dag

Igår hade jag en riktigt dålig dag. De kommer oftare.. Jag börjar bli riktigt trött på att vara gravid. Jag trodde inte att jag skulle bli det men.. det är faktiskt inte särskilt kul längre. Jag har knappt koll på veckorna längre, vi glömmer ta kort på magen, jag har ont i rygg och fogar, jag kan inte göra vad jag vill.. Jag sover dåligt på natten och är trött på att vara tvungen att kissa hela tiden. Det är inte kul att inte kunna gå på promenad i skogen utan att få ont.
Jag tackar min goda stjärna eller gud eller min genetiska kod att jag iallafall mår bra av att cykla. Snart (=tisdag skulle jag tro) får jag hem MIN cykel och slipper cykla på den dumma andra cykeln som har dubbdäck och icke-fungerande växlar.

Idag har jag en iallafall lite bättre dag.. har cyklat så jag borde inte få ont i ryggen ikväll. Vi har förresten varit sjukt duktiga med gottisätande nu, vi åt ingenting från förra fredagen tills i torsdags, då åt jag kanske 2 hekto godis, igår åt jag inget och är rätt säker på att jag inte kommer att göra det idag heller. VÄLDIGT bra gjort av oss (tänker inte prata om de 3 veckorna innan dess... ^_^ )

Igår fyllde som sagt svärfar år så det blev chili till middag och rulltårta till efterrätt, vi i den yngre generationen gav honom en whiskey som han blev glad för.

Det är riktigt fint väder idag så jag har varit ute och blottat magen en stund, tål inte värmen så bra dock. Om det verkligen blir fint väder senare i veckan så kanske vi tar en tur till Bomstad, där har jag inte satt min fot på minst 2 år. Där kanske det tom. går att bada. Jag tvivlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0