Äntligen

Äntligen har det rättat till sig! Det hade blivit dubblerat på något vis så att när jag loggade in så blev det till ngt slags spökkonto, samma som detta fast med bara den andra bloggen. Jättekonstigt. Spökkontot är fortfarande kvar och jag vågar inte ta bort det, är rädd att detta också ska tas bort då efs de ju hör ihop på ngt vänster.

Iallafall, lägger inte ut bilder förrän O och jag har kommit överens om vilka som ska användas, men Hanna skickade en bild som smakprov :D




Nu ska jag lägga mig och äta godis och läsa Sjöjungfrun, Camilla Läckbergs nya roman som jag köpte för födelsedagspengarna jag fick av mormor och morfar. Får se om den är bra, jag har älskat de andra men den här har enligt baksidan också ett mystiskt spår bakåt i tiden och det känns ju igen från.. ehm, predikanten, stenhuggaren, olycksfågeln och tyskungen. Alltså 4 böcker av 5.. Nej vänta lite, det är det ju i isprinsessan också! 5 av 5 alltså, och med denna boken 6 av 6.. Men jag ska läsa med öppet sinne, jag älskade som sagt de andra.

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

men herregud.. du e gift.. grattis grattis.. ooohh jag blev glad.. vackra söta du..



jo gabriel smilar på banden ibland o det blir ett stort fint leende.. dock inte medveted.. men ändå.. min smilegubbe,,

2008-06-03 @ 21:18:43
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Hanna ^^

hej svej!

såg att du oxå va gravid. GRATTIS!! =) och att du nyligen (?) gift dig! ännu mer GRATTIS!! =)=)



ha de bäst! //hanna

2008-06-03 @ 21:39:28
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ni ser så vackra och lyckliga ut att det gör ont i magen - grattis igen :)

2008-06-04 @ 00:09:49
URL: http://hanusi.wordpress.com
Postat av: Ulla

Vackert kort...vilken härlig dag.

Ha det skönt i Arild.



Kramar från svärmor o svärfar

2008-06-04 @ 21:00:59
Postat av: Ida Peter Hedvig och Astor

GRATTIS SIGRID OCH OSKAR! Vad fina ni ser ut och vilken hjärlig dag ni ser ut att ha haft! Lycka till med flytt -bär den till Karlstad? Hoppas magen växer o frodas!

Kram från oss alla 4! Astor hälsar och voffar till damerna förstås!

2008-06-04 @ 22:12:41
URL: http://trampdyna.zoomin.se
Postat av: Lisa Olsson

Grattis!

Det såg fantastiskt vackert ut!

Kram

2008-06-08 @ 00:07:15
Postat av: Team Holländers

En stor varm kram från oss alla!

Magnus, Linda, Nathalie,Alexander,Antonia,Valentin,William, Emilia och alla hundar och fåglar Holländer!!!

2008-06-10 @ 23:26:54
URL: http://www.teamhollanders.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0