Aktivering

Efter att ha tagit det superlugnt och i princip bara vilat mot ryggontet så kan jag konstatera att vila bara gör det värre. Det har blivit värre och värre för varje dag och inatt kunde jag knappt sova alls för att det gjorde så ont, trots att jag både fått massage av jacuzzin och Oskar..

Därför så har jag idag cyklat fram och tillbaka till kamomillgatan, sammanlagt 1.5 mil minst, vet inte exakt hur långt men..
Sen inatt ska jag sova på alvedon för att få slappna av lite, då tror jag att det blir bättre. Sen ska jag försöka se till att cykla mycket, helst varje dag.

Promenad blir det sämre av med det verkar som att cykling gör det bättre. När vi ändå var i Våxnäskrokarna så åkte vi in till Martins Färg och tittade på tapeter så nu har vi talat om vilka tapeter vi vill ha i rummen.

Detta är dom vi valde, har inte fått svar än på om det var ok tho:

Hallen:


Vardagsrummet: (det är silvrigt också som inte syns här)


Köket:
(de syns knappt här men de små strecken är i silver)


Sovrummet:
(det är en rödare färg "i verkligheten")


Kommentarer
Postat av: Karin

Snyggt!!!

Blir grymt bra! När får man komma och hälsa på?



Puss

2008-06-24 @ 08:11:37
Postat av: Hanna

Härmapor härmapor!!!

2008-06-24 @ 08:48:25
Postat av: Hanna

Den till vardagsrummet har vi i arbets-/gästrummet. Den till köket är lite svårt att se, men det skulle kunna vara den vi har i vardagsrummet, vit med blanka silverstreck. Fast vi har strecken i små rutor, det kanske inte denna var?



Var oxå lite sugen på er halltapet, men E protesterade! =)

2008-06-24 @ 15:37:27
Postat av: H igen

Svara på mejl snart!! =)

2008-06-24 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0