BM

Idag var vi hos BM, alla mina värden ser jättebra ut!

Hb (järn) 130
Blodsocker 3.7
Blodtryck 105/60
S/f (magmått) 35 cm
Hjärtslag (Sixten) 136/min
Huvudet ner men ruckbart

Hon är så himla go, och är så nöjd med oss! Vi skrev en sammanfattning för den händelse att det skulle sätta igång innan nästa BMbesök som är på BF-datumet! Så ja, vi hoppas att vi inte hinner träffas igen innan han är ute :)

Mamma är iväg och möter pappa, nu ska han vara hemma i 4 veckor, yeyy! Imorrn åker vi ner till Arild, vilket innebär att jag inte kommer att kunna skriva förrän den 1 augusti efs vi inte har någon internetanslutning där nere.
Vi har packat klart och BB-väskan är med och färdigpackad förutom mat till Oskar som vi ändå inte kan lägga i förrän när vi ska åka.

Inatt drömde jag för första gången att han var född som en han. Tidigare har jag alltid drömt att det är en flicka. Framför allt så var drömmen bra och harmonisk, tidigare när jag drömt om att han (som en hon då) är född så har det varit hemska drömmar där jag glömt bort honom hela tiden och insett att jag inte sett honom (henne) på flera dagar osv..
Så det var väldigt skönt att äntligen få drömma en BRA dröm om honom!

Jag lovar till 90% att lägga in en magbild innan vi åker imorrn :)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Härligt att du mår så bra. Ha det så skönt i Arild tillsammans med hela familjen och försök kniiiiiiiipa så gott det går:D

Kram från blivande farmor o farfar

2008-07-14 @ 11:45:29
Postat av: Lisa

Va skönt att allt ser bra ut. En kompis till Kajsa skulle föda två dagar efter dig och nu har dom fått en son :-) Så nu kan det hända...

Jag tänkte ju att jag skulle hålla koll på dig på bloggen och så åker du till Arild, du måste lova att höra av dig om Sixten kommer tidigare än planerat, jag hoppas att han kommer precis i tid så jag hinner se honom innan jag åker till Göteborg.

Stor Kram och lycka till med allt!

2008-07-14 @ 12:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0