Lördag

Ja, nu är första skolveckan slut.. Fast det känns inte så. Det känns som att det är en miljon intryck jag måste sortera och 500 sidor jag måste läsa för att förstå vad jag eg har gett mig in på.. Jaja, jag har iallafall hittat 3 coola brudar att hänga med, det är roligt.

Jag har varit nästan död varje kväll och igår somnade jag ngn gång mellan 7 och 8. Sen vaknade jag halv 9 och kunde inte somna, så jag tog ut hundarna..

Jag känner mig utled på att skriva om illamåendet, men det har iallafall varit helt bra denna veckan, trots bussfärder fram och tillbaka till Linköping varje dag. Igår sprang vi dock till bussen kanske 1-2 kilometer och eftersom jag låg i sängen i nästan en månad så blev det lite för mycket för kroppen, så igårkväll mådde jag riktigt pissigt. Menmen, jag har gått typ en mil varje dag, dels till campusbussen härifrån och sen till föreläsningarna från hållplatsen i Linköping, och så tillbaka.

Vi ska göra ett individuellt förbättringsarbete som en del i kursen, vilket innebär att man ska hitta något man behöver förbättra och ska sedan göra det och dokumentera hur det går, resultat osv.
Hade det vart för ett år sen så hade jag kunnat välja en massa saker, men nu vet jag verkligen inte. De dåliga vanor jag har haft har jag i princip brutit helt. Jag tittar mindre på TV, äter bättre, har hittat min målvikt osv. Det enda jag kan komma på är att jag kanske skulle börja träna för att minska risken för problem när magen blir större och tyngre, så jag får väl ta det då. Tråkigt bara att friskis här har tagit bort sitt 3månaderskort så jag måste köpa halvårskort trots att jag inte kommer att kunna använda det högst 4 månader, och det känns som ett jävla slöseri med pengar. Idiotiskt.

Nu ska jag snart väcka min sovande man, lille prins..
414740-7

Och utfodra mina svältande hundar..
414740-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0