Jag hade en nummer 3...

Jag hade en nummer tre på jobbigtlistan men jag kommer faktiskt inte ihåg vad det var.

I was a fool of a fool som trodde att det hade blivit bättre. Det var såå bra och jag var såå pigg i måndags, men så igår så slog jag rekord och kräktes 5 gånger vilket resulterade i en hel dags sängliggande. Thanks.
JAG ÄR TRÖTT PÅ DET HÄÄÄÄR!

Oskar har varit och klippt sig hos frisör (O_o) idag, han blev så fiin så.
Själv ska jag träffa Fun and Ben på fredag, det ska bli riktigt roligt! Jag har inte träffat dem på nästan 3 år!

Jag har föresten börjat läsa Bilbo, Oskar och jag tittade på alla filmerna förra veckan (utom halva sista för batteriet i den bärbara datorn havererade) och jag kände mig hobbitsugen. mouahaha
Mutti har läst den ngn gång för mig men jag har glömt allt så det ska bli intressant.



En rolig sak, mamma ansökte ju till bygglov för ngra månader sen pga att vi behöver göra om Arild (okej, inte hela byn kanske) för att vi börjar välla ut ur fönstren. Hon förklarade att vi var så många, att vi aldrig kan äta frukost tillsammans, att vår farfar byggt det osv.

Igår när vi tittade på bygglov så var det - SURPRISE! - 3 syskon och deras familjemedlemmar hade en alldeles för liten sommarstuga som deras farfar byggt och där de inte fick plats att äta frukost osv.

AAAH, nu förstod vi varför de inte nappade på vår superintressanta ansökan. De hade redan gjort det förr.
Det känns lite lätt burned att vi inte skickade in för ett år sen, hade de haft vår bredvid deras lilla sommarstuga och deras pluttiga 3 syskon så hade de lätt valt oss.

Anyway, det ska bli roligt att förändra det själva också. Jag kan måla med vattenbaserad färg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0