Tjejsnack igen

Vecka 8/08
Bästa/värsta
  • Minnet? Bästa.. shit jag har ingen som helst aning.. första gången vi sa "jag älskar dig" kanske.. eller när jag och matilda sprang på grusgången på campingen i arvika och skrek "jag är en vanlig kanin".. elle första gången jag såg amanda.. jag har så himla många bra minnen! Värsta är nog... dom tillfällen jag trodde att jag aldrig skulle bli glad igen
  • Resan? Bästa... samma sak där, så himla många bra! Alltifrån Arild till Frankrike till Gotland till Trysil till Grekland.. massa bra! Värsta är till Hultsfredsfestivalen -04 när jag fick en rejäl panikattack och var tvungen att åka hem
  • Maträtten? Bästa är nog Ullas grillade kyckling med klyftpotatis och creme fraishe/tzatziki, sämsta är vad som helst med fisk.
  • Köpet? Bästa köpet är våra hundar. Sämsta är filmkameran eftersom vi inte kunnat använda den.
  • Egenskapen hos en vän? Men.. Bästa är väl i längden ärlighet. Sämsta hos någon som verkligen är en vän är nog feghet.. vilket jag själv har varit ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0