Onsdag...

Jag är så trött så trött så trött.. Ska ta igen färdighetsträningen nu på morgonen, hoppas att jag mår bättre idag än igår.. Det vet jag aldrig från början.
Sen ska vi upp till studentbo och be om nyckel till hissen och sen vidare till botorget och skriva på kontrakt till nya lägenheten! Då ska vi höra om man kan få nya tapeter också....
Sen ska vi in till stan och köpa nässpray till Oskar och sen är det hem och (som vanligt) plugga plugga plugga...


Jag sitter här nu och fibblar med både vår och min egen budget, och tamejsjutton att jag tycker att det är roligt :D

Jag kanske skulle bli revisor istället?

Kommentarer
Postat av: matilda

hej! kul med lägenheten! grattis, grattis. jag snubblade över en bok idag på biblan när jag fipplade med min uppsats. den heter "barn" av katerina janouch, den handlar om allt från graviditet till tonår. verkar intressant. tips, tips :)

hoppas att allt är bra och att illamåendet snart går över!
kram

2008-04-16 @ 09:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0