Lilla Billan

Stackars lilla Chillybill, hon bara försöker och försöker men Matilda ignorerar henne totalt! Hon låtsas verkligen som om Shaylee inte existerar... Vilket resulterar i att Bill viftar på svansen helt hysteriskt så fort Matilda rör sig.. haha lilla gumman... ^_^

Matilda har varit mer närvarande än både Oskar och jag trodde, precis innan jag åkte och handlade så vaknade hon och satte sig och kissade på mattan, sen sträckte jag händerna mot henne och hon visade hur tydligt som helst att hon ville upp (hon låg i valphage för att få vara ifred från Shaylee). Sen låg hon hos Oskar i soffan när jag kom hem och då la hon sig med magen upp och viftade med tassarna mot mig och ville ha pussar. Det var väldigt lättande! Sen har hon legat hos mig i soffan hela kvällen och sovit tills alldeles nyss när Oskar fick henne att dricka. Nu ligger hon under täcket hos Oskar.

Vi älskar dig gummi!

Kommentarer
Postat av: emma

hej!
hoppas du har en bra fredag!

2008-04-18 @ 21:42:08
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0