Tentan

Igår fick vi äntligen tillbaka våra tentor och återkopplingen på min såg ut såhär:


1. Förmåga att göra val och skapa sammanhang:
Relevanta aspekter utifrån HEL1 och scenariot är med. Tydlig röd tråd från tankar till problemformulering. Bra motiverande del! Mycket relevanta och bra frågeformuleringar.
Tydlig röd tråd genom hela bearbetningen

2. Förmåga att hantera teori och fakta, och kritiskt förhållningssätt:
Bra val av teorier/fakta. Både bredd och djup visas under hela bearbetningen. Tydlig tillämpning - även om det hade varit intressant med lite mer!
Gedigna kunskaper gör att bearbetningen och värderingen av fakta kommer fram på ett bra sätt.

3. Förmåga att värdera egen insats:
Ja absolut!

Tentatorns totala omdöme:
Mycket bra insats. Se ovan

___________________________________________________________________


SHIT! Gissa om jag blev förvånad, jag trodde att det var sådär med den röda tråden och att jag hade skrivit på gränsen till för lite typ!!! Jag är så sjukt jävla nöjd, detta är alltså min första tenta någonsin!

Sen återstår det att se om jag klarar denna också..

Kommentarer
Postat av: Karin

GRYMT!!!
Vad roligt!! Stort stort grattis!!!
Du är bäst gumman!

Längtar

2008-05-22 @ 08:03:56
Postat av: Hanna

Jag är så glad att du är så duktig på att verkligen plugga (och det får ju resultat också)! För mig tog det några år att lära mig, och att inse att jag inte var ett hopplöst fall.

2008-05-22 @ 08:15:47
Postat av: sole

well done siggan! Håller tummarna att det gick bra den här gången också =)

2008-05-22 @ 08:29:52
Postat av: phany

WELL DONE! stort grattis!

2008-05-22 @ 10:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0