God Morgon

Idag är det jättefint väder igen! Tyvärr ser det inte ut som att det kommer hålla i sig mer än nån timma men en solig morgonprommis gör faktiskt mycket för humöret. Jag har sovit riktigt illa inatt igen. Om jag ligger för länge på en sida så får jag ont i benen och höften, och för länge är kanske 1-2 timmar. Jag hoppas verkligen att det är övergående..
Jag är en sån person som vaknar varje gång jag vänder mig och senaste månaden ungefär har jag som jag tidigare sagt haft väldigt svårt att somna igen när jag väl vaknar eftersom det alltid är nån sång som snurrar jättehögt i huvudet och jag måste sjunga "somna skönt, slumra in i bädden så fiin..." högre i huvudet än den andra sången. Grymt jobbigt.
Det vore ju bra om profylaxövningarna hjälpte där också! Vi får se.

Iallafall, eftersom jag sov så dåligt inatt så bestämde jag mig för att inte gå på föreläsningen, jag har förstått det där rätt bra iallafall och hon har dessutom en resursföreläsning imorgon.

På schemat idag står att läsa in mig på muskler, aktionspotential och energiutvinningen, men först ska jag översätta den vetenskapliga artikeln jag ska ha med till basgruppen imorrn. Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Hoppas att du får en fin dag och o du har lust så kan du ju kika in på min blogg där jag håller på med ett test...det e upp till er läsare...

2008-05-19 @ 09:49:29
URL: http://missbumblebee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0