Förälskad

Alltså, det är löjligt.. Jag sitter här och längtar efter Oskar - tom. så att hjärtat värker lite - ändå är det inte ens ett dygn sen vi sågs :D
Haha, jag känner mig skitlöjlig. Jag antar att det beror mycket på varför vi har åkt hem den här gången men det är en härlig känsla! Ändå drömde jag att han var arg på mig inatt, jag hade nämligen haft sönder objektivet på kameran och stått i fel kö för att deklarera. Jag tyckte att det var snällt av mig att stå och köa för honom på självaste julafton men han tyckte jag var dum som hade stått i fel kö!

Dagen ska jag faktiskt ägna åt att sola mig i ett par timmar, har inte kunnat ligga och bara sola en enda gång i år och jag tänker passa på medan jag fortfarande kan ligga på mage!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0