Flyttpacka

Skulle egentligen lagt in det här inlägget igårkväll men då kunde jag inte komma in på blogg.se!

Vi har iallfall börjat vår flyttpackning, vi kommer ju båda att vara i K-d över sommaren from. om 2-3 veckor (beroende på vilken dag jag tentar) och vi vill att allt som ska flyttas till nya lgh i juli ska vara klart att bara flyttas då.

Det är faktiskt inte alls mkt kvar, det blir lite till sen när vi åker härifrån, typ flytta ihop allt så att det står i en hög så att man kan städa, så är det bara en snabbstädning sen i juli, typ dammning. Men annars så är det mesta faktiskt packat redan, höll på hela kvällen igår.

image69

Kokohunden ligger som Emma gjorde en gång i tiden, hon har faktiskt aldrig legat på det sättet förut! Hon brukar dra sig mot mattan såhär men aldrig ligga kvar <3

image70

image71
Oskar latar sig som vanligt ;)

image72
Och biter på saker som vanligt... (och läser solis blogg ^_^)

image73
Billan la sig på gardinerna och tabletterna för att vara säker på att få följa med... :) Matilda låg som vanligt på skorna, det gör hon alltid när hon är orolig

image74
sortera kläder...

image75

image76

image77
IGNORERA MIN FÖRVÅNADE MIN!!
Iallfall, jag hittade längst in i garderoben bakom alla lakan mina hängslebyxor som har varit borta! Jag köpte dom för 4 år sen med en liiten baktanke att jag skulle ha dom när jag blev gravid.. och så var de borta när jag skulle ha dom! Så jag blev glaad.

image79

Kommentarer
Postat av: Karin

ÅÅHH, fina byxor!!!
Älska snickarbyxor på gravida magar!!!

Puss

2008-05-13 @ 12:17:50
Postat av: solis

haha vilken kul min siggan! =)
Aha! Oskariboskari läser min blogg, I knew it! =)

2008-05-13 @ 14:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0