Onsdag

Idag så blev jag väckt av Matilda som förmodligen var jättesupernödig för hon satt och skällde bakom gallret vilket hon nästan aldrig gör, hon brukar sova tills vi går upp.

Mamma, hundarna och jag cyklade ut till mammas kolonilott på hammarö där mamma klippte gräset och jag lät hundarna leka av sig på träningsfältet på brukshundsklubben. Det stod balanshinder framme också som de gärna sprang fram och tillbaka på, dom blev lite besvikna att jag inte hade ngra köttbullar dock :)

Sen cyklade vi in till stan för att hämta mitt nya körkort, jag ser ut som ungefär tolv på kortet men det är ganska fint ändå. Mamma hämtade sina skridskor som hade blivit slipade och till sist åkte vi hem och hittade Oskar på soffan på terassen liggandes och läste.

Snart ska vi iväg till 4H och miljöträna Shaylee som ju aldrig har träffat getter, grisar osv - iallafall inte vad jag vet! Matilda är ju totalt van vid djuren där så det kommer nog gå bra.

Sen ikväll ska vi ut i skogen och grilla korv!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill också grilla korv med er i skogen när jag kommer!!!!

2008-07-02 @ 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0