Numero 2

Nu till det jobbigaste nummer 2: svullenheten
Jag visste att man kan få typ vätskefyllda fötter och händer sista tiden, men jag hade ingen aning om att man går omkring som en vattenblobba/amöba innan något ens börjat synas.
Jag har inte gått upp mer än ½-1 kg men det ser ut och framförallt känns som när jag var typ 5 kilo tyngre.
På morgonen ser jag ut som jag brukar göra på kvällen, och på kvällen ser jag ut som.. Anna Nicole Smith.
 


Så fort jag äter något, det kan vara en brödsmula, så sväller jag upp till dubbla storleken (okej, LITEN överdrift kanske)
Magen är ivägen överallt, och jag kan ju inte trycka in den i strumpbyxor och annat åtstramande för då mår jag illa. Istället får jag gå runt i mammabrallor med magen putande. Man skulle kunna tro att jag är i 5e månaden, men icke.
Mamma säger typ "haha vänta bara" med ett elakt grin

Kommentarer
Postat av: Karin

Du kommer alltid vara vackrare än Anna Nicole Smith!!!

Älskar dig!!

2008-01-14 @ 15:04:33
Postat av: Hannapanna

Nä, det tycker inte jag

He he

2008-01-16 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0