Talang 2008

Det har ju varit känt ganska länge att tv4 inte direkt är tv-kanalen med högst moral men det här slår ju allt..

Det var en ganska udda man som strippade på talang 2008, och Sofia Wistam slänger ur sig något i stil med
"ska du fortsätta strippa så får du nog fylla ut paketet"

Hur i HELVETE kan tv4 tillåta den sortens kränkning!
Hur hade det låtit om Bert hade sagt åt en kvinna som strippade (vilket de iofs inte hade tillåtit i talang, det är jag 200% säker på) att hon skulle fylla brösten?
Då hade han varit gubbsjuk och vidrig och kvinnoförnedrande och allt möjligt.

Men om en man har, enligt Sofia Wistam, för liten snopp för att visa upp ja då får man slänga ur sig det hur som helst.

Fy FAN tv4, SKÄRPNING!




Dock måste jag erkänna att jag började storgrina när denna fantastiska tjej entrade scenen.. HELT fantastisk!

image55

För er som inte har sett det så ska jag lägga in youtubelänk när det kommer, för det är jag säker på att det gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0