Svejs

För att inte jag ska kunna köpa godis i onödan så har jag köpt något jag verkligen vill ha för de sista pengarna. För mig är det bättre att göra så och ha 60 kronor i 2 veckor, för annars vet jag att jag ändå köper godis och annat helt onödigt för dem i slutändan ändå.
Det skulle inte kännas kul att inse att de 500 kronor jag hade över efter räkningar och kurslitteratur gick till nåt jag egentligen bara mår dåligt över.

Så därför gör jag så.

Det jag verkligen vill ha, som jag gått och velat ha nu nån månad, är nya piercingsmycken, dels till öronen och dels till läppen. De jag har nu är bara 0.9 mm och det är alldeles för tunt tycker jag. Därför har jag köpt 2 st 1.2 mm till högerörat och en till läppen, och så 2 1.6 mm till de två "standardhålen" i öronen. Dom kommer om en vecka eller så och jag längtar :)

image41

Jag är helt sjukt sugen på att pierca mig och jag vet precis var jag ska göra det sen när S är född. För jag antar att man inte får pierca sig när man är gravid. Hmm.. man kanske inte får göra det när man ammar heller? Whatever, jag vet precis var jag ska göra det iallafall. (nej det är inte på ngt snuskigt ställe)

Kommentarer
Postat av: Mikka

Pierca sig är ingen fara, kan bara ta lite längre tid att läka än vad det hade gjort om man inte var gravid :D

2008-04-12 @ 22:49:05
URL: http://www.rebelle.se/blogg
Postat av: Mikka

Helt säker! :)

2008-04-13 @ 14:27:50
URL: http://www.rebelle.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0