Måndag

Idag var det måndag, ja.. När jag gick ut med hundarna så småregnade det lite så det luktade varm, blöt asfalt, och dessutom hade dom klippt gräset så det luktade nyklippt gräs.. mmm! Jag tycker inte att det gör ngt att det regnar lite, det är fortfarande jättevarmt ute och det behövs ju för att det ska kunna växa. Bara det blir sol igen snart :)

Hanna & Eva var här i helgen och det var jättemysigt som vanligt, vi gick promenader och åkte ut och tittade på ringdansen där nya lgh ligger och bara tog det lugnt!
Jag blir alltid melankolisk när jag har träffat familjen och sen skiljts åt, så jag var inte direkt på topphumör igår em-kväll.
Därför är det bra att vi åker hem nu under valborg, då ska jag dessutom ägna mig åt att skriva näringsvärdesrapporten i lugn och ro. Jag har dessutom reserverat näringslära för högskolan och allt om näringslära på stadsbiblioteket i Karlstad, det är asbra att ha en mamma som jobbar på KAU och möjlighet att låna böcker i 2 städer efs alla böcker såklart lånas ut på 2 röda i Norrköping.

Nu måste jag göra mig iordning och sen har vi föreläsning i näringsfysiologi och basgrupp om andningssystemet, yey! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag med, pissjobbigt

2008-04-28 @ 09:55:33
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha okej jag kanske inte ska klaga med mina 70C då :P

2008-04-28 @ 18:28:22
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0