YES

Så!! Nu är jag klar med allt som har med skolan att göra fram till januari! Förutsatt att jag inte får komplettering på paradigmuppgiften och omtenta då, men det blir som det blir!!

Tentan känns jättebra, jag gjorde verkligen mitt allra bästa (mitt pekfinger värker....) och det är allt jag kan göra! Det känns som att blir jag inte godkänd på det här så vet jag faktiskt inte vad som krävs för att bli godkänd egentligen.
Det kanske är sturskt men jag förutsätter att jag blir godkänd. Blir jag inte det så passar jag nog inte på utbildningen helt enkelt.
Det är betydligt större risk att jag får kompletteringar på paradigminlämningen eftersom jag faktiskt inte riktigt förstått vad det går ut på (vilket ingen annan heller verkar ha gjort...) men då får jag ta det då, det tog ungefär en halvtimme-timme att skriva det så det skulle inte kräva en hel sommars pluggande direkt ;)

Nej, nu ser jag fram emot att vara ledig! Vi har ju seminariet om paradigm på måndag +  en basgrupp men det är inget jag känner att jag behöver förbereda mig för utan jag tar det som det kommer. Jo just det, jag ska hitta en vetenskaplig artikel till basgruppen men det blir nog nemas problemas :D

-----

Häpp, nu har jag hittat en artikel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0