Näst sista

Näst sista gången jag åker ur lägenheten innan vi flyttar, det är GÖÖÖÖÖTT! Åker hit nästa måndag och har skola 8-17 och åker direkt hem igen, sen är jag borta härifrån tills flytten. Yesyes. Allt som kan packas är packat, det behöver finnas endel efs både Oskar och jag kommer att vara här nästa vecka, en dag var.

Jag vet inte riktigt hur jag ska orka med att åka tåget idag, ska släpa dels på resväska och dels på en proppfull shockkasse som går att ha på ryggen iallafall, och så vanliga väskan och hundarna.. BLÄ! Sen får O men sig endel imorgon när han åker hem och så får vi med det sista när vi åker våra två omgångar nästa vecka. Alla mina grejer som ska med till Karlstad står i hallen, det som är kvar är Oskars kläder, dom packas ner nästa vecka.

Det som nästan bästa med flytten ska bli att slänga den jäkla soffan och mattan! Soffan är riktigt, riktigt hemsk - alldeles för liten, kuddarna åker ut hela tiden och framförallt så är fjädrarna rent åt helvete så man sitter på golvet i princip. Mattan är mest fruktansvärt ful och drar åt sig så himla mycket damm och hundhår, Oskar rensar den varje vecka och det är helt sjukt mycket.

Idag ska jag träffa min svägerska(hihi) Sofia på stan och så ska vi inhandla vigselringar, det är sjukt sent ute men det är först nu vi fått råd att köpa det. Ska passa på att köpa två sidenband till hundarna också. Innan det så möter mamma mig på stationen och jag ska på nåt sätt ta mig hem med all packning. Sen ikväll är jag ensam för mamma ska som vanligt iväg ^_^
Imorrn ska mamma, svärföräldrarna och jag ut till Bergvik och handla. På torsdag åker jag iaf upp till Stockfallet, badar nog hundarna då
På fredag åker vi upp till Gräsmark för att förbereda inför bröllopet, där kommer jag dessutom att ha hemmaspa med mig själv, typ hårinpackning, ansiktsmask, fila fötter, skrubba kroppen, raka benen (INTE gjort på minst en månad :D ) osv.
På lördag it's smälling!

Kommentarer
Postat av: Hanna

2008-05-27 @ 14:13:24
Postat av: Hanna

Ni får inte glömma att sätta upp skyltar eller dyl så att vi vet vart vi ska!



(hälsar hon med kontrollbehov :-)

2008-05-27 @ 14:14:45
Postat av: Matilda

Jösses vad spännande! Hoppas du lägger upp mycket bilder :)



2008-05-27 @ 14:42:11
URL: http://grrlpow-r.blogspot.com
Postat av: S

Lycka till med bröllopet, hoppas ni får en fin och oförglömlig dag :)

2008-05-27 @ 19:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0