Kan inte låta bli

Har sett den här på rätt många bloggar och bdb nu så jag kan inte låta bli att klämma in den innan jag börjar plugga

För 5 år sedan...
Hade jag galet roligt! Hängde med Matilda 24/7 och vi var helt enkelt bäst!

För 3 år sedan...
Var jag påväg ur min depression men hade en hel del kvar, som tur var visste jag inte det då. Samtidigt som jag mådde crap så mådde jag jättebra, jag hade Oskar och Frida och vi hade en riktigt, riktigt bra tid i klassen precis innan studenten!

För 1 år sedaan...
Hade jag precis flyttat tillbaks till K-d igen efter ett år i Norrköping, det var väldigt skönt och väldigt välbehövligt!

För 3 månader sedan...
Hade jag precis börjat skolan och var så förvirrad av alla intryck att jag inte kunde få ihop det! Men det gick bra :)

Igår...
Hade jag en väldigt bra dag förutom när jag tappade korten - rolig färdighetsträning i skolan, skön powernap (räknas 1.5 h som powenap?) på eftermiddagen och sen en massa mys med Oskar!

Imorgon...
Ska vi till barnmorskan, tyvärr sista gången vi träffar henne :( Sen ska jag på en föreläsning innan vi åker på profylaxkurs i Lkpg, yeyy!

Om ett år...
Har jag förhoppningsvis en 9-månaders son som kryper omkring i lägenheten, samtidigt som jag pluggar till sluttentan i termin 2 på SSKutbildningen! Dessutom har jag förhoppningsvis ett nattsommarjobb inom äldrevården i Karlstad.

Jag utmanar...
Soli, Mikka och Oski!

Kommentarer
Postat av: Mikka

Oj.. skall se om jag lyckas! :D

2008-05-15 @ 22:46:10
URL: http://www.rebelle.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0