Here comes the rain

image82


Nu ska det tydligen komma regn hit.. Dom har visserligen sagt det i typ 3 dagar och så har det vart rätt svalt men ändock sol.

Det är lite tråkigt att det ska regna på min födelsedag efs vi hade tänkt fira den med italiensk glass (mmm) på det-där-stället-som-bara-är-öppet-på-sommaren-som-gör-sin-glass-själva menmen, allt kan man inte rå över!

Jag har sovit riktigt, riktigt dåligt inatt, sämre än på väldigt länge. Jag vaknade minst 10 ggr (på 7 timmar) varav 4 jag var tvungen att gå upp och kissa. Dessutom har jag väldigt ont i ryggen efter att ha släpat på tunga böcker flera dagar. Men what to do?

Igår gick Oskar och jag iväg till Hageby för att handla och hämta bananlådor, och när vi precis skulle betala och jag skulle ta upp korten ur hängslebyxfickan så var de såklart inte där! Jag började tänka febrilt och kom på att precis när vi gått utanför dörren så vek jag ner hängslena för att ta på mig tröjan och vek sen upp dom igen. Korten gled ju såklart ut som ingening. VEM över 7 år är så dum att man lägger kort i hängslebyxfickan??? Det var bara att knalla tillbaka (ganska långt när man precis gått dit och dessutom redan gått fram och tillbaka till skolan) och hoppas att ingen tagit dom. Inte för att jag tror att nån skulle ta dom och använda dom, men ser man ett körkort och ett kreditkort så plockar man ju upp dem för att försöka få kontakt med personen som äger dem.. Som tur var så hade jag tappat dem i gräset (annars hade vi nog iofs hört när de ramlade i marken) och de låg där och väntade. Sen var det bara att cykla tillbaks igen!

Idag ska jag plugga omvårdnadsteorier på förmiddagen och njuren på eftermiddagen, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

klart du ska få lösen sen.. Alla mina trogna läsare o kommenterare får den helt klart.. heheh.. vad vore jag utan er.. vilket stöd jag fått av er underbara hela denna kampen.. utan er hade jag inte orkat.. tack..

2008-05-14 @ 08:47:35
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0