BOOORING

Gud, jag har så tråkigt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Oskar är borta och föreläser i minst en timma till, jag har redan gjort det plugg jag föresatt mig idag (jag har gjort ett mycket fint schema) och nu har jag så oerhört jäkla tråkigt att jag dör.
Det är fult väder ute så det är ingen idé att gå på promenad, dogsen vill bara hem igen, det går ingenting på tv, jag har läst allt som går att läsa på internet, eller kanske inte riktigt men iallafall alla mina länkar i favoriter. Jag kan inte åka och veckohandla för Oskar har cykeln och det är i vilket fall inget kul att veckohandla ensam. Jag tror faktiskt att O skulle bli sur om jag gjorde det utan honom. Vi är dom stördaste av alla störda, vi älskar att nämligen gå och handla tillsammans på ICA på söndagarna. Iallafall, handla kan jag alltså inte göra. Boken jag läser är visserligen bra och spännande osv men jag har legat och läst så länge nu att jag inte kan göra det något mer, inte just nu iallafall. Bada gjorde jag igår så det kan jag inte göra idag. Jag kan inte packa för det är klart. JAG DÖR AV TRISTESS!!!

Jag önskar att jag hade ett supernintendo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0