6 dagar kvar

Fick veta nu att jag har tentan på måndag förmiddag! Det känns faktiskt bra, det bästa hade varit tisdagen men det är jätteskönt med måndagen också! Då har jag det gjort och behöver inte tänka på nåt alls fram till bröllopet, SKÖÖÖÖNT!
Då skriver jag omvårdnadsparadigmet på eftermiddagen och så åker jag hem på tisdag, i princip sommarlov om en vecka alltså!

Tills dess ser mitt schema ut såhär:

Ons:
fm blodtryck, andningsvägar, gasutbytet
em njurar, vattenbalans

Tor:
Ingen tid att plugga, HLR & ABC hela dagen och sen direkt till profylaxen

Fre:
fm läsa in omvårdnadsteorierna
em göra 1 scenario

Lör:
fm 1 scenario
em 1 scenario

Sön:
fm 2 scenarior
em 1 scenario

Mån:
fm tenta, 2 timmar skriftligt och 1.5 timmar muntligt
em skriva omvårdnadsparadigm



Inte mycket tid över till annat kan jag lugnt säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0