Today is tha day

Cornelia - Jag hittar informationen på gravid.se, minbebis.com och familjeliv.se! Jag tar den som är längst och trevligast, lite olika varje vecka :) Bilderna är ifrån babycenter!

Lisa - Det trodde jag aldrig själv heller! Men det är viktigt för mig att ha samma namn, jag vet inte riktigt varför men det känns.. ja, viktigt! :) Jag funderade på det jättelänge, och tillslut så ringde jag folkbokföringen och frågade om det finns någon Sigrid Ekendahl och det gör det inte (utom en framliden kvinna), då kändes beslutet mycket lättare att fatta! Töntigt men sant :) Puss!

---

1. Vädret utanför mitt fönster:

SOOOL! Lalalala lilolo!


2. Lyssnar på just nu:

Fredrik Kempe, jag får känslan av att baka Karlshemsbullar i Karlshemsköket.. saknar!


3. I går gick jag och lade mig:

Jag la mig vid tio men somnade ordentligt nån gång mellan 12 och 4, eftersom jag så fort jag somnade till fick ena jävla mardrömmar, gissa varför...


image30

4. I dag vaknade jag:

Klockan sju


5. Jag har på mig:



6. Senaste person som ringde mig:

Hmm... Mami!

7. Senaste person som jag ringde upp:

Hmm... Oskiri


8. Senaste person som skickade sms till mig:

H&M, annars Oskar


9. Senaste person som jag skickade sms till:

Hanna!


10. Senaste vän jag addade på Facebook:

Sara från stallet


11. Som addade dig:

Minns inte.


12. Senaste person som mejlade mig:

Hanna!


13. Sista sajt som jag kollade på:

It's Learning (Skolans kommunikationsgrejs)


14. Ska göra idag:

läsa klart Det så jag slipper mardrömmar (puckoidiot som börjar!), läsa skolbok, laga mat, titta på du är vad du äter, pussa Osbribb, gå ut med hundar, känna kickar i magen


15. Bra eller dålig dag idag?

Men det är sol, då kan den inte vara dålig!

Kommentarer
Postat av: miroma

Hej, jag gör en undersökning..min fråga är vilket program följer du? det kan vara flera asså..
Hare bra
Miroma

2008-03-06 @ 12:20:27
URL: http://www.miroma.blogg.se
Postat av: Hanna

Varsågod, det är vad man får ut av ett besök hos oss - mardrömmar och nattliga svettningar! :-D

2008-03-07 @ 09:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0