This is for you, baby

Vi vet troligtvis könet. Barnmorskan jag pratade med råkade troligtvis försäga sig men låtsades inte om det. Imorrn vet vi dock, vi har bestämt oss för att ringa in och fråga, det är riktigt jobbigt att hon troligtvis försa sig, men inte säkert.

Iallafall, barnet har min balanserade translokation men är alltså fullt frisk, yeyy!!! Nu kan vi på fullt allvar bara vara lyckliga och njuta av det. Vi firade med att köpa dessa fina fina tröjor på H&M för 2-4 mån:

image32

och potatisgratäng, bearnaisesås, bacon och fläskkotlett! Mmmmm! Dessutom var en halvliter päronglass nästan gratis (5 kronor) så vi köpte det också!
Sen gick jag till biblan och lånade en bok om nyfödda och två böcker om barnmat som verkar tôpp!

Imorrn har jag ingen skola utan ska plugga inför tentan, som är på onsdag. På torsdag har vi utvärdering i basgruppen och sen åker vi hem till karlstad för en långhelg! GÖÖÖÖTT, bara ta det så jävla lugnt.

Nästa måndag har jag tid hos barnmorskan som krockar med en obligatorisk kursintro.. på tisdag har jag mitt första "riktiga" basgruppsmöte med nya basgruppen och direkt efter åker vi ner till Arild! På onsdag ska vi bara ta det lugnt och på torsdag åker vi till Ullared och handlar inför little ms/mr Alions ankomst. På torsdag em är vi tillbaka i Arild och där ska vi tillbringa påsken med hela(!!) familjen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh va sota trojor!

Skulle nog inte heller kunna vanta i nio mander...

Vantar pa att fa lasa vad ni ska fa...;-)

2008-03-10 @ 22:41:26
Postat av: Lovisa

Åh vilka fina bebiskläder!
:)

2008-03-19 @ 16:06:44
URL: http://francesbean.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0