Tenta

Idag har jag min första tenta någonsin. Hej hå

Det känns helt ok, det känns som att jag kan helt ok mycket och som att jag borde kunna formulera rimliga frågeställningar. Jag är inte ett dugg nervös, jag orkar liksom inte vara det.

Men jag tror att jag nästan aldrig har varit nervös inför ett prov. Jag minns inte riktigt, det är verkligen grymt längesen (om man bortser från biologi B och naturkunskap B på komvux).

Däremot brukar jag vara nervös när man ska få tillbaks proven... hua! Vi får besked senast den 1 april, och jag kommer ju att hålla mig sysselsatt iallafall 2 av de tre veckorna, ska försöka släppa det ur huvudet helt


Det känns som att tentan kommer väldigt lägligt, i eftermiddag så är allt som jag oroat mig för/tänkt mycket på borta. Nu kan jag bara njuta av mitt tillstånd, våren, min familj och att börja den RIKTIGA utbildningen, MIN utbildning.
Fast jag kommer att sakna Joanna, Evelina, Micke och Caroline! Amanda och Jessica följer som skönt är med mig till sjuksköterskeutbildningen!

Jag är föresten med i en liten tävling, min första någonsin på en blogg faktiskt O_o

image448

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0