Teardrops are falling

Lillen har börjat med en ny vana som jag tycker väldigt mycket om. På morgonen, när jag precis har vaknat, så vaknar han också. Jag gissar att det beror på nån slags vakenhetsämnen eller nåt sånt - nåt måste det vara iallafall för han börjar röra sig kanske 10-20 sekunder efter att jag vaknat till på riktigt. Innan dess kan jag ju ligga och vara halvvaken, och då gör han ingenting. Skitsamma hur det funkar, han vaknar iallafall samtidigt som jag.

Om jag då, istället för att gå upp på en gång, lägger mig på rygg en stund och bara är vaken, så ligger han därinne och bökar runt. Han sparkar inte, utan verkligen bökar. Om jag ligger med handen lätt, lätt på utan att trycka, så känns det jättetydligt utanpå, ibland flera kroppsdelar samtidigt. Det är så oerhört, oerhört mysigt!

Imorse när jag vaknade så puttade jag till Oskar för att han också skulle få känna lillens "mornande" och det gick alldeles utmärkt! Jag tom grät lite, fjantig som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0