ont

Jag har ont i min tumme och mitt pekfinger på högerhanden. Jag tror att jag håller lite för hårt i pennan när jag skriver...

Jag har ingen aning om hur det gick faktiskt, får nog lite mer hum om det imorgon när vi har den muntliga delen i basgrupp.
Det känns helt stört att det faktiskt är nästan 8 veckor sen jag började, jäklar var förvirrande allt var. Tyvärr så har det inte klarnat överdrivet mycket... ;)

Nu har vi köpt tågbiljetter hem till K-d, det ska bli så skööönt! Jag ska träffa Matilda och förhoppningsvis Fanny & Jenny, och så Nils & Belle och mamma och Ekendahls.

Men nu är jag uttråkad! Jag vet inte vad jag ska göra... Oskar är i skolan, titta på tv är tråkigt, läser jag så somnar jag... Och det var väl ungefär det som var mitt liv ja! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så ser min dag ut också ungefär - fast jag har inte en bulle i ugnen, bara virus i näsan :-(

pus (på norsk ;-)

2008-03-13 @ 14:22:05
Postat av: Nathalie

Hallå där, såg att din blogg var länkad från minbebis.se :) Allt väl med dig och den lille?
mvh/Nathalie

2008-03-13 @ 17:13:04
URL: http://www.varforstabebis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0