gummilimpa

Hanna: jag menade inte förskola utan verkligen LEKskola, förskolor är bra mkt mer noggrant upplagda och strukturerade än det här...  SUCK!!

Jag har nu, som en klocka, börjat må illa av filmjölk och K-special, idag kunde jag inte ens äta det. Så det var bara till att försöka komma på något som möjligen skulle kunna gå ner på morgonen utan att komma upp igen.
Jag skulle ändå handla toapapper efter paneldiskussionen och då passade jag på att kolla runt i affären efter möjliga frukostalternativ. Det enda jag hittade var gammal hederlig onyttig gummilimpa/håvelimpa/sirapslimpa/whatever you like to call it.
Verkligen inte det nyttigaste alternativet men jag har inte så mkt val.. Bajskôrv!

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

ja han visade gärna upp sin lilla penis hahahah.. har 2 penisbilder till.. fick 10 bilder med oss hem ju

2008-03-05 @ 16:15:12
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: Frida

HEL-kursen är lekis emellanåt! PBL är flummit till en början. Det blir bättre!!! Ta hand om er. Kram Frida

2008-03-05 @ 21:15:54
Postat av: tinkerbellan

150 kr

2008-03-05 @ 21:17:16
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0