Blä

Alltså, jag må vara världens töntigaste tönt men jag HATAR att komma hem när jag har varit i Arild/Karlstad/wherever och träffat familjen. Jag känner mig alltid lika deppad och omotiverad.. Nu är jag dessutom multisjuk, vilket inte gör saken bättre.

KAN NI INTE BO HÄR HOS MIG???

Vi har iallafall 2 dagars fältstudie imorgon och på torsdag, lite som VFU men bara observerande, vi har ingen praktik den här terminen. Jag ska vara på öron-näsa-hals. Det ska bli roligt, äntligen får jag se vad sjutton det är jag gett mig in på... Så det ser jag fram emot iallafall, trots att jag får gå nerdrogad med panodil hela dagen..

Och här bara snöar och snöar det...

Kommentarer
Postat av: Carro

okej :) va mysigt.. har ni köpt mycket ännu?
tack!

2008-03-25 @ 19:10:55
URL: http://carr0s.blogg.se
Postat av: Karin

Kan inte NI bo här hos MIG!?!
Pussar i massor

2008-03-26 @ 08:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0