Länge sen!

Nu är det längesen jag gjorde nån lista! Snodde den här av TuhmaNuunuu @ bilddagboken

VAR ÄRLIG:


Nämn någon som gjorde dig glad igår: Karin!
Vad gjorde du kl 8 i morse: Sov.. en timme till.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Gick nog precis ur solstolen tror jag
Det sista du sa högt: hejdåpuss! (O gack iväg för att finna guldig svamp)
Vad har du druckit idag: Vatten och en klunk rabarbersaft bara för att smaka. Det är fortfarande inte gott
Vad var det senaste du åt: Vaniljmunk faktiskt!
Vad var det senaste du köpte: Popcorn till bion igår
Vad är det för färg på din ytterdörr: Hm.. det är nog träfärg
Vad är det för väder hos dig just nu: Tokfint!!
Godaste glass-smaken: Jag veet inte!! Antingen vanilj med chokladkross om vi snackar halvlitersförpackningar, nocciola om vi snackar italiensk glass, cookie dough om vi snackar lyx-ben&jerrys eller GBs med chokladkakebitar om vi snackar strut/bägarglass (GÔTT MOS PÅ TIMMYS!!!!!!)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag tar TuhmaNuunuus svar: näe, det man ser vid första ögonkastet är det yttre och kärlek bottnar i så mycket mer
Drömmer du mycket: Väldigt mycket.
Mardrömmar: Oftast drömmer jag minst en riktigt obehaglig dröm varje natt, har gjort det så länge jag kan minnas. Men jag drömmer oftast en massa bra också.
Vilket ämne är roligast i skolan: Medicinsk Vetenskap!
Favoritlåt just nu: Hjälp jag vet inte!
Vad ser du om du tittar åt höger: Svärmor och 2 svarta bestar
Vad gör dig glad just nu: att ungen min snart ska ut, att jag har en fantastisk man och familj :)
Vad ska du göra härnäst: äta mat ^_^
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: glad
Favoritgodis: Maxis plockgodis
Klädsel just nu: Svart kort kjol och svart spaghettilinne uppdraget över magen
Hur många kuddar sover du med: 2 och 2 mellan benen på länden. Ibland en under magen också
Spelar du nåt instrument: inte längre..
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska helt klart
Vilka är viktigast för dig: Min familj
Snarkar du: ibland
Stjärntecken: oxe
Vad vill du jobba som: barnmorska
Stökigt eller välstädat? välstädat (det trodde min familj aldrig...)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? jag skulle vilja testa men skulle nog aldrig våga
Antal timmar sömn inatt? 7-8 tror jag
Sov du ensam? tyvärr, kan inte sova båda två i 120sängen med min ryggvärk :'(
Vem sov hos dig senast? Mamma kan man väl säga, hon sov ju i vår gamla lägenhet förra helgen
Vad ser du fram emot? att få träffa min son
Vad vill du ha just nu? förlossning
Vem längtar du mest efter? Syster 2 (Syster 1 såg jag senast i morse :) och hennes sambo
Vilken buss åker du oftast? ingen
Har du varit kär? Yes box allright
Är du kär nu? -"- !!


Kommentarer
Postat av: Matilda

jävlar sigrid! bara tre veckor?? jösses amalia! vad tiden går fort! skönt att det närmar sig?

2008-07-13 @ 20:13:54
URL: http://grrlpow-r.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0