v.12+3

Idag börjar jag alltså skolan. Jag tänkte välja ut fina kläder, men hälften av mina byxor får jag knappt igen. Visst går det men magen trycks ihop och bullar över. Blä. Jag ska ta kort sen när jag kommer hem så ska ni få se hur det faktiskt ser ut.

Igår drog jag in magen framför spegeln bara för skojs skull, men det var bara delen över naveln som åkte in, resten satt där det satt liksom. Jaja, det är ju bevis på att det är nåt annat än fettomage iallafall, för fettomagar går att dra in.

Illamåendet (ska jag nånsin slippa skriva om det?) verkar ha släppt taget någorlunda. Efter rekordillamåendet i tisdags så har jag varit tablettfri i 3 dagar och mått relativt illa men kunnat äta osv. Igår åkte vi tåg tho (med tablett såklart) och det var ju kört. Idag ska vi åka buss så jag har tagit tablett, men det känns ändå rättså riskabelt. Jag mår inget vidare nu och buss är det värsta jag vet. Dessutom lär jag råka ut för nån tjatpratare som ska prata hela vägen när jag bara vill titta ut genom fönstret och koncentrera mig på att inte spy.
Och det vill jag lova damer och herrar, jag tänker fan inte spy på bussen inför mina nya klasskamrater. Det räcker att spy inför människor man aldrig mer kommer att se. (Bakom ett träd i Katrineholm :D )

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, darling!!
Jag hoppas verkligen att bussresan gick bra och att du har kunnat prata med några nya människor utan att spy ner dem!!
Du måste berätta om skolan!!

Puss puss

2008-01-21 @ 15:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0