v11+1

Nu är jag äntligen inne i v 12, det känns skönt.

Det jobbigaste just nu är faktiskt att det är jag som måste bestämma allt. Eftersom alla (oskar) behöver rätta sig efter mina behov - vad jag kan äta, vad jag orkar göra osv så är det jag som måste bestämma allting, och det är verkligen asjobbigt! Jag är jättevelig och vet precis ingenting. Allt jag blir tillfrågad svarar jag JAG VEEET INTEEE och börjar iallafall ibland gråta, för det är hemskt. Jag VET inte om jag vill äta korv till kvällsmat. Jag VET inte om jag vill åka hit eller dit den eller den dagen, jag VET inte om det går bra med rostad macka när jag vaknar på morgonen.



Jag vet faktiskt ingenting




Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS TILL ER BÅDA!
Gud vad underbart för er!

Kram

2008-01-13 @ 14:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0