v. 10+2

Japp, så är det alltså. Vi har en liten, liten bulle i ugnen. Änsålänge är h*n bara ca 3-4 cm stor och ingenting är säkert än.

Anledningen till att vi bara berättat för familjen och några till är dels att risken för missfall fortfarande är stor fram tills 12 fulla veckor har gått (knappt 2 v. till), men framförallt för att jag har ett litet kromosomfel som kan få stor förödelse för fostret, om det går fel. Därför ska vi göra fostervattenprov i v. 14-15. Fast jag tror nog att det kommer att bli officiellt innan dess faktiskt, det är svårt nog att hålla mun nu.

Vi har en ultraljudsbild, men jag har ingen aning om hur jag får in MMS i datorn så... det tar väl ett tag innan jag får in den.

På återseende, p&k från mig, Oskar och ärtan i magen (som alltså mer har storleken av ett plommon)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hihihi, jag hittade hit!! Du är inte dum du!!

Hur mår du, och hur går det??

Saknar er alla tre! PUSS

2008-01-07 @ 13:08:08
Postat av: Matilda

Grymt!!!! Håller alla tummar jag kan. Jag vill veta allt; planerat/oplanerat? illamående? gillar du fisk nu? :D

2008-01-07 @ 15:40:54
Postat av: Mikka

Jag lyckades lista ut! Jag är snokarnas drottning.

GRATTIS!!! Jag håller mina tummar jättehårt så att allt går bra med dig och bebis

2008-01-07 @ 17:35:03
URL: http://www.rebelle.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0