Luring!

Jag hade ju tänkt mig att ta en tablettfri dag idag för att se hur det går, men illamåendet kom som en klocka när effekten avtog igår kväll. Sen när jag vaknade mitt i natten så var den hemsk, så jag tog en tablett ändå.

Men! Så insåg jag för en stund sen att jag inte tagit någon tablett under dagen, vilket betyder att jag har gått utan direkt illamående hela eftermiddagen och kvällen! Därför tänker jag inte ta ngn imorgon heller, det vore fantastiskt om det kunde vara klart nu ;)

Köpte faktiskt mina första mammabyxor idag. Inte för att magen har växt ett dugg utan för att jag är så vattenfylld och svullen, vilket gör att alla mina vanliga byxor/kjolar trycker över magen och då mår jag illa.
Det är inte så lätt att hitta fina mammabyxor, alla är blå stretchjeans eller "finbyxor". Hittade dock ett par riktigt fina, det finns snygga i svart manchester också men de finns inte i min storlek tyvärr.



Kommentarer
Postat av: Mikka

Åh jag är så avis, även om du mår illa *fniss* Jag får njuta av att läsa om er lycka

2008-01-09 @ 09:58:53
URL: http://www.rebelle.se/blogg
Postat av: Matilda

Det är helt underbart att du uppdaterar så ofta!!!
Var kommer ni/du vara i sommar, vet du det?
Antar att du kommer läsa första terminen och sen göra ett uppehåll?
Håller tiotusen tummar.

2008-01-09 @ 11:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0