Insikt

Idag går jag in i 13e veckan! Yeyy!
Nu är det två barriärer kvar, en liten och en stor. Den lilla  (0.5%) är risken för missfall pga fostervattenprov. Den stora (10%) är att fostervattenprovet visar att något är fel. Samtigt så tänker jag såhär, att de 10% är ju missvisande eftersom det borde ha aborterats redan av kroppen då. Så jag vet faktiskt inte hur stor den risken är.

Och vi har båda sagt det, att även om detta inte var planerat - går det fel så försöker vi igen. Steget är liksom redan taget.

Jaja, insikten jag fick var iallafall att jag inte kommer att kunna rida på länge nu :( Visserligen har jag inte ridit på ett halvår ändå pga pengabrist, men jag kommer ju inte hinna börja rida, inte någon medryttarhäst heller , innan jag blir för stor och tung och sen har jag (om allt går väl, tvi tvi och allt det där) ju en litet litet barn som jag inte vill vara borta från flera kvällar i veckan.

Bajs, undra hur långt det dröjer innan jag rider igen..

Kommentarer
Postat av: Micke

Procent hit och dit.. Tror egentligen de tar i i överkant så att man ska vara mentalt bättre förberedd ifall något händer..
Jag finns här för er alla tre.. ^^

kram

2008-01-18 @ 13:12:59
URL: http://www.obnoXiousAngel.co.uk
Postat av: Hanna

Åh vad det här är roligt Sigrid! Jag ska hålla alla tummar jag har och jag kommer definitivt följa resan här på bloggen.

När jag för 2 år sedan började blogga hette den "nytt år - nytt liv" och mitt ex och jag hade en tid i Danmark den sommaren. Nu blev det inte så, men jag har fortfarande en biologisk klocka i form av en gong-gong och läser så mycket jag bara kommer över :)

2008-01-18 @ 13:13:53
URL: http://hanusi.wordpress.com
Postat av: Camilla Nilsson

Grattis Grattis:D va kul. Hoppas att allt går bra, håller tummarna

Hade så bra Kramar

2008-01-18 @ 13:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0