Hjälp



Idag kände jag för första gången det förbjudna, den stora längtan. Den jag inte tillåtit mig själv att känna.
Jag var på stan för att köpa en sladd och gick en sväng på Åhléns bebisklädavdelning, och då bara slog det ner - PANG BOM!!
Jag fick en sån enorm, oändlig längtan efter att ha bebisen i famnen
Känna den lilla tyngden
Smeka den mjuka ryggen
Ett sovande litet huvud mot axeln
Den lätta, underbara doften av bebis

Min bebis



Snälla snälla du, må bra och överlev fostervattenprovet

Annars går jag sönder


----

Karin - jag veeet, det är askul :D Men jag kan inte spela in, vi har ingen video :'( :'(


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas allt gar bra for er o bebisen, haller alla tummar jag har!

Kram

2008-01-29 @ 23:03:57
URL: http://princessconzuela.blogg.se/
Postat av: Karin

Älskling!
Du har allt mitt stöd, och går du sönder så går vi sönder tillsammans!
Jag förstår dina känslor så väl, men försök att inte oroa dig.

Vi älskar er otroligt mycket allihop!

2008-01-30 @ 10:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0