Dag 2

Det gick bra igår. Jag hade turen att den tjejen som satte sig bredvid mig redan pratade för fullt med en annan tjej, så jag kunde titta ut och fokusera.
Uppropet gick bra förutom en liten detalj. Vi fick två blanketter samtidigt, en av dem var det viktigt att vi lämnade in när vi gick, den andra var en slags busskortslapp eller vad man nu ska säga. Både jag och tjejen bredvid mig lyckades missuppfatta och lämna in båda lapparna när vi gick, vilket resulterar i att vi inte kan åka campusbussen för att vi inte har några bevis för att vi är studenter.
Förhoppningsvis kunde den andra tjejen kopiera en tredje tjejs lapp och ge en av kopiorna till mig så jag kan skriva i mitt namn precis innan vi går på bussen. Nu är jag lite nervös för att hon ska ha glömt det så jag står där som ett fån. Hjälp.

Idag har vi kursintroduktion i Linköping och sen storgruppsmöte i Norrköping, då får jag veta vilken basgrupp jag har. I basgruppen är det 6-8 medlemmar från läkare, sjuksköterska, sjukgymnast och arbetsterapeut.


Här är en bild på min tjöcka möge.

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0