Tummen ur

Igår var jag på mitt första träningspass på 9 månader. Vi ska göra ett personligt förbättringsarbete i skolan (för att lära oss förbättringsprocesser) och eftersom jag ändå hade tänkt börja igen så tänkte jag använda träning som förbättringsarbete.

Iallafall, jag börjar med baspass och så får jag se om jag ökar eller om det känns lagom att fortsätta med bas. Jag tror att jag ska gå på balanspass också, mest för avslappningen och så att öka balansen då.
Det märktes på styrkan att jag inte har styrketränat på 9 månader om man säger så, jag höll på att dåna efter 4 situps, annars är ju magen och ryggen mina starka delar. OMG. Det är ett av delmålen, att orka iallafall alla mag och ryggövningar. Armhävningarna kan vi bara glömma.
Konditionsdelen var dock a piece of cake, det är därför det känns som att jag vill gå upp på medel sen.

Det jobbigaste med hela passet var faktiskt att dom jävla brösten gör ont. Menmen, jag får köra dubbla BHar eller nåt.

Jag ska be mamma skicka mina gympaskor med posten, de är så bra och jag har inte råd med nya, frakten blir nog billigare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0