Tjejsnack

Precis som Indra så har jag legat på latsidan vad det gäller tjejsnacket ett tag nu, så jag kör en liten(...) rusning med frågorna från i år:

Vecka 7/08 Äta ute

  • Hur ofta äter du mat ute? Kanske 3 ggr/vecka - matlåda i skolan... ;)
  • Vad/vart äter du då helst? Jag äter hemskt gärna på fontana di trevi i Kd eller tre kronor i Nrpg
  • Vad har du på din favoritpizza? Tomatskiten, ost, skinka, konserverade champinjoner, salami
  • Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte? Nej, jag gillar att vara säker på att jag får vad jag betalar för, mtp att vi inte har så mkt pengar
  • Går du ofta på café och fikar, vad? Muffins, kladdkaka eller ngn smörgås

Vecka 6/08 Astrid Lindgren

  • Har du läst mycket av Astrid Lindgrens böcker och/eller sett många av hennes filmer? Jag har nog läst i princip alla som går att läsa och sett alla som går att se.
  • Vilken/vilka favoriter har du? Lotta, Pippi, Madicken, Emil
  • Vilken Astrid Lindgren-figur kan du absolut inte med? Karlsson på taket
  • Vem av Astrid Lindgren-figurerna är du mest lik? Lotta :D
  • Vem av Astrid Lindgren-figurerna skulle du vilja vara? Varför? Pippi såklart, det vill väl alla?

Vecka 5/08 Mående

  • Hur mår du idag? Bättre än jag trodde att jag skulle göra!
  • När var du sjuk senast? Oj, riktigt sjuk är längesen.. Småsjuk var väl ngn gång i höstas. Graviditetsillamåendet tycker jag inte gills
  • Vad är det värsta i sjukdoms/skadeväg du provat på? Blandningen magsjuka/bortopererade mandlar var ingen lek..
  • När hade du senast en riktig må-toppen-period? NU!!!!
  • Vad får dig att må bra? Min familj, min mage som växer, när det känns bra i skolan, att veta att jag har allt jag någonsin velat ha!

Vecka 4/08 Favoritprogram

  • Hur mycket tittar du på TV? Idag väldigt mycket, senaste månaden nån timme per dag, utom på helgen då det blir mer
  • Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på? Oj.. Jag vet inte, det är sketaolika
  • Finns det något du följer du slaviskt? Greys Anatomy och ANTM :D
  • När och varför stänger du av TV´n? När det inte finns ngt att se eller när jag ska sova eller inte har lust.
  • Skulle du kunna leva utan TV, varför/varför inte? Jepp, sålänge man kan se på film på dator eller liknande så, absolut.

Vecka 3/08 Din födelsedag

  • När fyller du år? Syttene maj
  • Hur gammal kommer du att bli nästa gång du fyller år? Twenty-two baby, yeah!
  • Hur brukar du fira din födelsedag? Antingen med barnkalas eller hemma med familjen.
  • Önskar du dig något speciellt i födelsedagspresent? En dammsugare och IKEAcheckar
  • Kommer du ihåg något som du fick på din förra födelsedag? En zebratee av Oskibabe

Vecka 2/08 Senaste...

  • Filmen du såg, var den bra? Såg Wallander i söndags.. vet inte vilken av filmerna det var dock, den gick på fyran
  • Person du pratade med, om vad? Oskar om.. jaa jag frågade om han kunde göra buljong till mig, och nu sitter jag här och sörplar
  • Inköpet? Vi veckohandlade i förmiddags
  • Kyssen? Berätta lite? Ungefär... 10 minuter sen, Oskar gick ut med hundarna och kysste hejdå
  • Gången du grät, av vilken anledning? Jag grät igår för att jag insåg att vi har råd att köpa vigselringar

Vecka 1/08 Har du någonsin...

  • Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det? Tja det slutade med bebis i magen och stundande giftermål.. än sålänge ;)
  • Blivit arresterad? Berätta lite? Nej men däremot tagen av väktare, jag snattade en BH på Domus när jag var 11 tillsammans med S & J
  • Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite! Nej det tror jag verkligen inte att jag har
  • Haft ett one night stand? Berätta lite? Ehm.. ja, men jag tänker inte berätta något ^_^
  • Busringt till någon, vem och varför? Hahaha eh jaa vi busringde jämt när vi var små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0