slappna av eller ej?

Jag är inne ganska mycket på ett forum som heter minbebis.se där det finns ett eget forum för beräknad födsel i augusti. Där finns det en "våra magar"-tråd där man lägger ut bilder på sina magar, och jag har känt mig som om jag har världens minsta v16mage! (alla därinne är förstagångsgravida). Men sen insåg jag att jag nog är den enda som håller in magen, så jag frågade om de andra gör det.
Det gör de inte! De håller inte in, och putar inte, utan slappnar av. Då blir ju min mage iallafall lite större! Jag kommer nog göra så jag också för att göra artiepartie rättvisa. Vet dock inte om jag fortsätter lägga upp här, känns inte som om det är så uppskattat ändå?


Idag har vi förresten haft ShayleBee ett år! Kommer lägga upp lite bildkavalkad senare efter träningen

Kommentarer
Postat av: Karin

Jo!!! Jag vill det!!! Jag älskar att följa din mages utveckling!!! Det får mig att känna mig lite närmare, och inte 30 mil bort! (eller hur långt det nu är...)

Om du inte lägger upp här får du maila dem till mig!

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV

2008-02-16 @ 10:45:16
Postat av: Anna

Jo! fortsätt lägg upp bilder. Det är så vackert och facinerande!

Hoppas att allt är bra med dig!

kram
Anna

2008-02-16 @ 20:31:26
Postat av: matilda

håller med föregående talare, bilder på mage=mycket uppskattat! :)

2008-02-17 @ 10:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0